Dobrodošli

Dobrodošli na Logistify platformu! 🎉

Srećni smo što možemo da vam poželimo dobrodošlicu na Logistify platformu. Ova platforma je nastala kako bi uklonila brojne prepreke koje stoje na putu ljudima koji žele da pokrenu svoju sopstvenu kurirsku službu.

Ova platforma je prvobitno kreirana kako bi rešila probleme koje smo uočili u oblasti kurirskih usluga u našoj zemlji. Sada klijenti širom sveta koriste naše usluge!

Nije široko poznato da manje više bilo ko može osnovati svoju kurirsku službu ili, kako se to zvanično naziva – poštanskog operatora. Sve detaljnije informacije moguće je naći u Zakonu o Poštanskim uslugama. Samo od početka 2022. godine u Srbiji je osnovano preko 30 novih poštanskih operatora. Još jedna stvar koja nije opšte poznata jeste to da neko ko započinje svoju kurirsku službu ili, drugim rečima, brzu poštu, može sam da odabere prostor na kom će vršiti isporuke, svoj cenovnik, kao i tipove paketa koje želi da prenosi. Više desetina poštanskih operatora se opredelilo da vrši isporuke samo na teritoriji jednog grada. U velikom broju slučajeva dovoljan je i jedan bicikl i možete početi sami svoj posao.

U poređenju sa drugim tipovima poslova nemate nikakve troškove ulaganja – ne morate plaćati lokal, ne morate plaćati inventar. Ukoliko imate svoj auto ili bicikl, maltene ste spremni. Očigledno je da se u današnjem brzom svetu sve više ljudi i kompanija oslanja na brz prevoz robe od tačke A do tačke B. Postoji razlog što toliko ljudi, čak i u slobodno vreme, vozi za kompanije kao što su Wolt i Glovo.

Ipak, ideja je jedno, a realizacija drugo. Počinjanje novog posla nosi puno nepoznanica i komplikacija. Između ostalog, u modernom svetu, svaki biznis koji ima neke ambicije mora imati svoj sajt, što da bi se predstavio korisnicima, što da bi im omogućio da na najlakši način koriste njihove usluge. Za kurirske službe to znači mogućnost da preko interneta korisnici mogu da prijave nove porudžbine, kao i da prate njihov status. Pored te strane priče, ljudi koji vode svoj posao žele brz pristup informacijama. Da biste imali kvalitetnu organizaciju, potrebno je imati jasan pregled aktivnih porudžbina. Takođe je potrebno lako upravljati njima, recimo, obavestiti korisnike kada je status porudžbine promenjen. Na primer – porudžbina je isporučena na ciljnu adresu. Jako je bitno i dobiti trenutno obaveštenje kada je nova porudžbina prijavljena. Nakon svega toga, da bi posao rastao, potrebno je imati i precizne informacije o svom poslovanju – kako smo poslovali prethodnog meseca? Da li smo imali više posla ili manje? Gde smo imali najviše posla, šta možemo da uradimo da se prilagodimo?

Logistify tim je tu da vam obezbedi sve ovo, ali i još mnogo drugih stvari. Vi ste tu da nam kažete šta želite, mi smo tu da vam sve to obezbedimo. U nekoliko minuta možete dobiti sve što vam je potrebno za vaš novi posao, sajtove – korisnički portal, admin portal gde možete upravljati svojim poslom, trenutne notifikacije o svemu što se dešava, redovne izveštaje. Ne morate da brinete ni o čemu, ne morate da čekate mesecima niti da ulažete stotine i hiljade evra u sopstveni sajt, da brinete o hostingu i gomili drugih tehničkih detalja.

Cilj nam je da budemo pokretač pozitivnih promena i da vama olakšamo poslovanje. Ukoliko imate primedbu ili predlog – javite nam se! Uzbuđeni smo i želimo da vam u narednim nedeljama i mesecima pružimo još informacija o nama, kao i o svemu što omogućavamo.

Vaš Logistify